Procedura zgłaszania skarg i reklamacji na usługi szkoleniowe
1. Zamawiający ma prawo zgłosić reklamację z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi szkoleniowej.
2. Reklamacje usług szkoleniowych można zgłaszać w formie pisemnej listem poleconym, pocztą elektroniczną lub dostarczyć osobiście do Biura Fundacji na Rzecz Integracji Środowiska Akademickiego Jeden Uniwersytet (ul. Franciszka Ratajczaka 44 piętro 3, 61-728 Poznań, biuro@www.1uniwersytet.sigdev.pl)
3. Termin składania reklamacji wynosi 14 dni roboczych, licząc od dnia w którym usługa została wykonana lub miała być wykonana.
4. Pismo zawierające reklamację powinno zawierać:
a. dane kontaktowe do uczestnika/podmiotu zgłaszającego reklamację,
b. nazwę i datę usługi (imię i nazwisko trenera), wobec której zgłasza się zastrzeżenie,
c. opis zgłoszonego problemu,
d. uzasadnienie reklamacji.
5. Reklamacje zostaną rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez Wykonawcę informacji o powstałej nieprawidłowości, a w przypadkach szczególnie skomplikowanych, czas rozpatrywania reklamacji może ulec wydłużeniu. Decyzja dotycząca reklamacji z ewentualną propozycją rekompensaty w przypadku, gdy reklamacja jest zasadna, zostanie przesłana składającemu reklamację pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.
6. Wykonawca ma prawo zwrócić się do składającego skargę lub reklamacje o dodatkowe pisemne wyjaśnienia.
7. W przypadku stwierdzenia zasadności wniesionej reklamacji Zamawiającemu przysługuje częściowy lub całkowity zwrot kosztów szkolenia albo możliwość ponownego uczestnictwa w kursie o tym samym zakresie w najbliższym możliwym terminie.
lub skontaktuj się z nami: szkolenia@www.1uniwersytet.sigdev.pl