Zapraszamy do skorzystania ze szkoleń oferowanych przez nasz Dział Szkoleniowy
Design thinking
Cele szkolenia:
- Zrozumienie przez uczestników podstawowych zasad metody Design Thinking,
- Zrozumienie postaw kreatywnego rozwiązywania problemów,
- Zrozumienie znaczenia otrzymywania informacji zwrotnej oraz reakcji na nią
- Zrozumienie wartości uczenia się wczesnego rozpoczynania współpracy oraz ciągłej iteracji w celu osiągnięcia najlepszych wyników.
- Obudzenie zainteresowanej postawy i chęci odkrywania narzędzi do myślenia projektowego oraz świata cyfrowego. Rozbudzenie ciekawości i chęci poszukiwania więcej informacji na temat usługi online.
Przeznaczenie szkolenia:
- Koordynatorzy i członkowie zespołów projektowych
- Startupy i założyciele nowych działalności gospodarczych
- Pracownicy MMŚP
- Pracownicy trzeciego sektora
- Uczniowie i studenci
Warsztaty komunikacji interpersonalnej z wykorzystaniem profili Insights Discovery
Insights Discovery – Warsztaty efektywności osobistej
Cele szkolenia
Insights Discovery Personal Effectiveness pomaga ludziom podwyższyć jakość oraz skuteczność własnego funkcjonowania w zawodowych relacjach interpersonalnych, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji.
Podstawowym narzędziem programu Insights Discovery jest 20-stronicowy Raport indywidualny, opracowany na podstawie odpowiedzi udzielanych w Kwestionariuszu Preferencji Insights Discovery. Raport stanowi bogate źródło informacji o indywidualnym stylu funkcjonowania osoby w środowisku pracy.
Do głównych celów należą:
- Rozpoznawanie swoich silnych i słabych stron
- Poprawa efektywności komunikowania się
- Informacja zwrotna o wartościach wnoszonych do zespołu
- Właściwe rozpoznanie czynników motywujących
- Zgłębienie własnego stylu zarządzania zespołem
- Projektowanie rozwoju zawodowego i osobistego
- Poprawienie efektywności komunikacji z podwładnymi i współpracownikami
- Zrozumienie motywów działania osób z otoczenia zawodowego
- Trafniejsze dopasowanie osób do wykonywanych zadań
- Uzyskanie informacji o przyczynach konfliktów między przedstawicielami różnych typów osobowościowych i nabycie umiejętności zarządzania konfliktami
- Nauczenie się, jak współdziałać i zarządzać osobami o skrajnie odmiennym sposobie funkcjonowania zawodowego i predyspozycjach osobowościowych
- Poznanie swoich mocnych i słabych stron w oparciu o analizę raportów indywidualnych Insights Discovery
- Uzyskanie wiedzy na temat tego, jak usunąć bądź pokonać przeszkody, jakie napotykamy w pracy menedżera, zarządzając zespołem
- Uzyskanie informacji na temat wpływu swojego typu osobowości na styl współpracy i zarządzania oraz wypracowanie sposobów zwiększania jego efektywności
Przeznaczenie szkolenia:
- Szkolenie jest dedykowane wszystkim osobom, które chcą poprawić efektywność komunikacji ze swoimi (współ)pracownikami i ogólnie z otoczeniem
Techniki kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów
Cele szkolenia
Słuchacze, w ramach warsztatów, zapoznani zostaną z podstawowymi technikami twórczego myślenia oraz zasadami procesu Design Thinking. Zaprezentowane zostaną sposoby pomiaru innowacyjności/kreatywności. Wskazane będą główne utrudnienia dla kreatywnego myślenia, w tym zasady budowy twórczych zespołów:
- Wykształcenie nawyku myślenia pozaschematowego;
- Umiejętność rozróżnienia pomiędzy kreatywnością ą inteligencją;
- Znajomość czynników stymulujących kreatywność/innowacyjność;
- Umiejętność doboru właściwej metody/techniki twórczego myślenia;
- Znajomość głównych zasad i umiejętność przeprowadzenia wybranych metod twórczego myślenia;
- Umiejętność budowy właściwego zespołu do danej metody twórczego myślenia;
- Zdolność przywództwa w grupie;
- Otwartość na konstruktywną krytykę innych.
Przeznaczenie szkolenia:
- Kierownicy projektów
- Pracownicy zespołów projektowych
- Pracownicy odpowiedzialny za budowanie zespołów;
- Osoby zainteresowane rozwojem kreatywności
Marketing społecznościowy ( podstawowy ) – platforma Facebooka + Instagram
Cele szkolenia.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
- Skutecznie komunikować się w przestrzeni Facebooka
- Zakładanie firmowej strony Facebook i Instagram
- Tworzyć atrakcyjne treści i komunikować się z odbiorcami,
- w sposób praktyczny wykorzystać marketingowy potencjał,
- poruszać się w przestrzeni działań organicznych na Facebooku,
- planować i trafiać do grup docelowych,
- planować działania na Facebooku,
- analizować działania na Facebooku
Przeznaczenie szkolenia:
- Przedsiębiorcy początkujący na rynku
- Samodzielni specjaliści sprzedaży chcący zwiększyć obecność w internecie
Marketing społecznościowy działania płatne – platforma Facebooka i Instagram
Cele szkolenia.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
- Skutecznie komunikować się w przestrzeni Facebooka
- obsługiwać Menadżera Reklam
- funkcjonują oraz jak wykorzystywać działania płatne na Facebooku,
- w sposób praktyczny wykorzystać marketingowy potencjał,
- określać i trafiać do grup docelowych,
- planować działania na Facebooku,
- analizować działania płatne na Facebooku
Przeznaczenie szkolenia:
- Przedsiębiorcy nadzorujący kampanie internetowe
- Samodzielni specjaliści prowadzący kampanię na Facebooku
Zarządzanie projektem w NGO
Cele szkolenia.
Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak:
- zaplanować projekt,
- stworzyć zgrany, współpracujący na każdym etapie projektu zespół,
- koordynować prace projektowe z naciskiem na rolę lidera,
- podzielić projekt na etapy i wyznaczać im ramy czasowe,
- podejmować decyzje i konsekwentnie je realizować,
- definiować i współpracować z beneficjentami projektu,
- wykorzystywać energię i pracowitość wolontariuszy,
- prowadzić dokumentację projektową,
- rozliczać i ewaluować projekt
Przeznaczenie szkolenia:
- Członkowie Zarządów NGO
- Osoby zajmujące stanowiska kierownicze w NGO
- Kierownicy projektów NGO
- Pracownicy zespołów projektowych
Jeśli nie wiesz, które szkolenie jest dla Ciebie lub Twojej firmy, napisz do nas!
Zapraszamy do skorzystania ze szkoleń szytych na miarę Twoich oczekiwań. Na podstawie wywiadu dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb -> szkolenia@www.1uniwersytet.sigdev.pl